16 Haziran 2013 Pazar

TATILDE KUZENLERIMI BECERDIM

Merhaba Yeni Seks Hikaye Takipçileri.. Ben izmirden emre size başımdan geçen bir olayı anlatacağım.Öncelikle ben 1.80 boylarında siyah saçlı biriyim 25 yaşındayım . Bu arada kardeşim mükemmel götüyle dik gögüsleriyle 90 60 90 biri 19 yaşındadır kendileri. Biz ailece istanbula gitmeye karar verdik yengemgil ise bodruma gitcekti. Ben daha önce bodruma gitmediğim için bende yengemgille gitmeye karar verdim. Bodruma ben yengem kuzenlerim derya ve kardeşi sultan la gitcektik. Bu arada sultan 18 yasında. Arabaya bindik ve aksam yola koyulduk saat 12.00 sıralarını gosterdıgınde 1 gunluk otelde kalmaya karar verdik sadece orda yatıp sabahleyınde yola devam etcektık. Sadece 1 oda tutduk odada 2 yatak vardı. Yengem ve derya birlikte yatacaktı bende sultanla yatcaktım sonra derya annesine ben senle yatmam dedi. Senin yanında sultan yatsın dedi anneside sen nerde yatcaksın dedi deryada bende emre abimle yatarım nede olsa kardeş sayılırız dedi. Sırtlarımız birbirimize dönük bir biçimde yatıyoduk ben sırtımı dönerek deryanın o mukemmel götünü izliyordum. Birden kuzenim derya elini amına attı ve hafıften inlemeye başladı ben daha çok tahrik olmuştum o nu orda sikmek istiyordum ama yapamazdım arkamı döndüm ve uyudum.. Sabah kaltık yola devam ettik artık bodruma varmıştık ve herkez terlediği için banyoya gircekti ilk banyoya ben girdim sonra yengem ondan sonrada kuzenlerim derya ve sultan girdi. Yengem bi şeyler içmek için asağıya indi bizde asagıya indik ve havuza girmeye karar verdik kuzenim deryanın üstündeki bikini gögüs uclarını resmen belli ediyordu hemen havuza girdik havuzda biraz eylendikten sonra çıktık ve kuzenim derya sırtını yaglatmak için kuzenim sultanı çagırdı sultan tam yaglamaya başlıyorken. sultanı yengem çagırdı ve bana dedi sen yaglarmısın diye bende kabul ettim. Herfırsatta gögüs kenarlarına gidiyordum ve iyice azıyordum neyse yaglama işi bittikten sonra ben yukarıya çıktım ve evde sultan vardı sadece ben uyuyacagımı söyledim ve uyudum uyuduktan sonra kapı açıldı gelen deryaydı. Banyoya girdigini gördüm hemen kapı deliginden bakmaya başladım benim baktıgımı gören kuzenim sultan hemen koşarak gitti ve peşinden giderek kolundan tuttum tuvalete götürdüm tuvalette senı söylemeyecem dıye mırıldanıyodu ben inanmadım hemen senin beni söylememen için sana bi şey yapcam dedim ve hemen domalmasını söyledim. ilk basta domalmadı ama iki üç tokat atınca hemen domaldı hemen o daracık amını patlatmaya karar verdim ve beni dersen senin bu halini yengeme derim dedim oda söylemeyecem dedi. Sonra yukarıya çıktık ve kuzenim derya hala banyodaydı ve birden ses geldi kuzenim kardeşi sultanı çagırıyodu sırtını keselemek için sultan içeriye gittiginde birden yengem geldi ve kuzenim sultanı çagırdı kuzenim sultan ve yengem otelin restarauntuna gittiler. Evde sadece ben ve kuzenim derya kalmıştık ve banyodan sesler geldi derya kardeşi sultanı çagırıyodu bende sultan gitti dedim oda sırtımı keselermisin dedi ben hemen kabul ettim ve içeri girdiğimde kuzenim derya çırılçıplak önümdeydi ve sırtını keselememi söyledi sırtını keselemeye basladıgımdan heycandan hiç bır seyi düzgün yapamıyordum birden benimki kendini belli etti kuzenim deryada bune dedi bende yok bişey dedim oda sen daha kimseyle sevişmedinmi dedi hayır kuzi dedim oda ben senin ablan sayılırım seni bir milli edek dedı elini benimkine koydu ve üstümdekileri indirdi birden kapı acıldı gelen sultandı. Sultan şok oldu ve hemen yüzüne bakarak gel buraya dedim oda geldi sonra ablası derya bunları kimseye söyleme dedi sultanda evet dedi sultanı üstündekileri çıkartmasını söyledim ve hemen çıkarttı kuzenim derya hala benimkiyle oynamaya devam etti bir elimde kuzenim deryayı diger elimlede kuzenim sultanı parmaklıyodum sonra deryanın o dik gögüslerine yapıştım ve yalanmadık yerini bırakmadım artık hergün sevişiyoruz kuzenlerim artık karılarım oldu..

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil