26 Haziran 2013 Çarşamba

Pantolonumu Batırdı

Merhabalar ben ali istanbuldan ,bundan bir hafta önce başımdan ilginç bir olay geçti.ben evliyim bir gün arabam arızalı idi servise bıraktım işyerim Pendik tarafında ben üsküdarda oturuyorum neyse konuya gelelim evden çıktım otobüse bindim otobüste koltukta oturdum biraz sonra otobüs iyice dolmaya başladı tam o sıra orta yaşlı bir bayan . geldi tam önümde durdu ben yer vermek istedim kalkmamam için ısrar etti otobüs iyice dolmaya başladı bendede ince bir gömlek vardı. Bir ara bayanın bacaklarının temasını kolumda ve omzumda hissetim çekilmek istedim ama o tekrara yapıştırdı bacaklarını omzuma altında ince bir etek vardı. Biraz uzundu ama sanki çıplakmış gibi tenini sıcaklığını hissettim. Öyle hızlı bastırdı ki bacaklarını da hafifçe açmıştı tam kadınlığının sıcaklığını ve ıslaklığını hissetmeye başladım bende sağ kolumu aşağıya uzattım o ana bana elindeki çantasını uzatım tutarmısınız dedi. Bende kucağıma koydum elimide koltuktan aşağı sarkıttım eteğinin altına soktum bacaklarını okşamaya başladım yavaş yavaş elimi yukarılara çıkarmaya başladım tam amının üzerine getirdiğimde külotunun su gibi olduğunu anladım amının dudaklarını parmağımla okşamaya başladım tam o sırada yanımda oturan kişi inmek için müsaade istedi o inince bayanda yanıma oturdu elindeki montunu kucağına yerleştirdi benim kucağımda da paketleri vardı eliyle paketleri almak için altına soktu o ana aletime temas etti 2 saniye okşadı ve çekti o kadar dolmuşum ki o ana pantolona attırmaya başladım ineceğim durağa geldiğimde kalktım yüzüme bakıp güldü ben otobüsten indim cebime elimi soktum bir kağıt elime geldi çıkardım baktım bir kart telefon numarası yazıyor onunla daha sonra arabamdaki sevişmemizi başka zaman anlatırım şimdilik hoşçakalın maillerinizi beklerim .

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil