20 Haziran 2013 Perşembe

Kömürlükte komşumun tecavüzüne uğradım

Selamlar sizlere itiraf edeceğim bu olay yaklaşık 5 yıl önce yaşanmıştı, unutamadığım için artık birilerine itiraf etmek istiyorum, benim adım Derin 27 yaşındayım, 2 yıldır evliyim, birde kızım var 1 yaşında, mutlu bir ailemiz var ama daha öncesinde başımdan geçen olay arada mutluluğa gölge düşürüyor, komşumuzun oğlu Necati ile önceleri çok yakın iki arkadaş gibiydik ama sonraları bu seks arkadaşlığına dönmüştü, bende 2 yaş büyük, askerden geldikten sonra öyle değişmişti ki, beni arkadaştan öte sikiş arkadaşı gibi görüyordu, kendi ağzından bir çok kez duymuştum, askerden geldikten bir hafta sonra beni evimden almış sinema falan gezdirmişti, o zamanlar beni gezerken elliyor öpmeye çalışıyordu, bende askerden yeni geldiği için ses çıkartmıyordum kendini bir süre tatmin etsin diye, ama nedense git gide yakınlık kurmaya başlanmıştı, gecenin bir yarısı beni aşağı indirim kömürlükte sürtünüyordu, sürtünmesinden bende tahrik olsam bile kendimi sıkıyordum, dudaktan falan da öpüşmeye başlamıştık, yakınlığımız günden güne artıyor ve her gün bir yerlerim açılıyordu, gecenin bir yarısı beni yine kömürlüğe çağırmıştı, gelirken içine bir şey giyme sürtününce tatmin olamıyorum demişti ama beni tatlı diliyle nasıl da ikna etmişti, tamam dedim indim kömürlüğe, südyen birde külot giymeden inmiştim, beni kapıda görünce kömürlüğe çekti, ters çevirip başladı sürtünmeye, nasıl sertleşmiş sıcaklığı beni de tahrik ediyordu, memelerimi okşuyor kendine doğru iyice çekiyordu, altımda pijama tarzı bir şey vardı, oda öyle bir şey giyinmiş sanki sürtündükçe içime alıyormuş gibi hissediyordum, birkaç sefer böyle sürtündükten sonra elbiseyi sıyırdı birden çıplak etini hissettim, elimle çekmeye çalışırken dur dur fazla ileri gitmeyeceğim dedi, nefes alış verişi her dakika da bir değişiyor hızlı hızlı alıp veriyordu, tükürükledi sikini göt deliğime zorlamaya başlayınca ben kendimi kurtarmaya çalıştım bıraksam götümden sikmeye başlayacaktı ama ani bir dengesizlik düşmüştüm altında kaldım, amım çıplak sikini çıplak, sütüme çıktı kollarımı tuttu yavaştan içime sokuyordu sikini, amdan girmeye başlamıştı, ben debeleniyordum altında yapma dedikçe içime sokmaya devam ediyordu, tecavüze uğruyordum yapma diye bağırmaya başladım ama elleri ile ağzımı kapatıp içime yüklenmeye başladı, ben kendimi kasmaktan harap olmuştum daha sonra kendimi ona teslim ettim, anlayınca bacaklarımı hafif toplayıp amıma hepsini geçirmeye başladı, kızlığımda bozulmuştu o sırada, gittikçe hepsini sokup çıkartmaya başladı benim inlemelerim duyulmasın diye eliyle hala ağzımı kapatmaya devam ediyordu, daha sonra beni ters çevirip hafif domaltıp daha fazla sokmaya başladı sikini içime, 20 dakikadan fazla sikmişti sonun da götümün deliğinin üstüne boşaldı, ben ağlamaya başladım kızlığımı kaybetmiştim o gece boyu ağladım, sonraları unutmaya çalıştım evlendim ama arada aklıma geliyor üzülüyorum hala, kocama evlenmeden önce vermiştim bakire olmadığımı en baştan bilsin diye, sorduğunda başka bir olay gibi anlattım bir şey dememişti, daha size onunla yaşadığım bir hikayemi daha anlatacağım ama onu da daha sonra görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder