21 Haziran 2013 Cuma

BALDIZIM SİK BENİ DİYE YALVARDI.

Merhaba ben Hakan İstanbulda oturuyorum.6 senedir evliyim.1,93 boy mavi gözlü bugday tenli balık etli biriyim.Bundan tam 8 sene önce bir yaz tailinde nişanlımın yanına gitmiştim.15 günlük yaz tatilimi istanbul dışında nişanlımla beraber geçiriyorduk.Nişanlımın ailesi yanlız olmaz deyip küçük baldızımı yanımıza gönderdi.Tatilimizin 9,gecesi otelin yakınında bir eğlence kulubüne gittik.Alkol aldık tabikide baldızımda bizimleydi.Oda içiyordu fakat ne tepki vereceğini bilmiyorduk,daha yeni 18 ine basmıştı.Alkol alınca kendini kaybetmeye başladı.Eşimde alkolun etkisiyle sarhoş olmuştu.Kulupten çıktık otele doğru yola koyulduk.Otele geldiğimizde ayrı odalarda yattığımızdan dolayı önce eşimi odaya çıkardım.Daha sonra tekrar arabaya gelip baldızımıda eşimin yanına götürdüm.onları odasına bıraktıktan sonra otelin barına inip birşeyler içmeye karar verdim.Oturdum viskimi söyledim.karşımdakimasada bir bayan tek başına oturmuş alkol alıyordu.Öyle derinden veseksi bakıyorduki dayanamayıp yanına gittim.Barda yanlız başına oturan bayana adını sordum Esra dedi.Oturabilirmiyim dedim tabi dedi.Yaklaşık 1 saat muhabbetin ardından odana çıkalımmı dedi.Bende benim odamın riskli olduğunu söyledim.Nedenini soruncada durumu anlattım.Nişanlım gelebilir dedim.ona odasına gidelimmi diye sorunca eşim uyuyor olmaz dedi.Tabiki artık onunla yatmak istiyordum nişanlımın alkolden sızdığı aklıma gelince ona hadi yukarı çıkalım dedim çok küçükte bir ihtimal olsa yakalanabilirdik.Fakat artık hiç birşey umrumda değildi.Odaya çıkmıştık.İkmizde birbirimizin olmak için sabırsızlanıyorduk.ateşli bir öpüşme yaşadıktan sonra onu yatağa yatırıp soymaya başladım.dudaktan gögüsten derken sulanmış amcığına kadar yalayarak indim.Ben yaladıkça o inliyordu.Hadi sok diye yalvarıyordu.Bende artıksokmak için sabırsızlanıyordum.Taş gibi olmuş yerrağımı birden içine soktum inledi.İçine girdikten sonra çok hızlı saydırıyordum.ben soktukça o daha fazlasını istiyordu.emerken sokarken yaklaşık 40 dakka geçti.içine patlamamı istedi bende olumsuz yanıt verdim aklımdaki düşünce dışına patlamaktı o zaman götüme patla dedi o an sanki dünyalar benim olmuştu.çok bayanla arkadan ilişkiye girmeme rağmen sanki hiç yapmamış gibi sevinmiştim.Patlamak üzere olan yerrağımı çıkarttım domalttım.amının suyunu göt deliğine sürdüm ve yerrağımı bir seferde içine soktum acıyo diye bağırsada 15-20 saniye sonra zevkten inlemeye başladı.Odada hemen hemen 2.saatimizi dolduruyorduk o anda birden kapı çaldı.Eyvah yakalandık dedim.yerrağım içindeyken birden durdum onunda ağzını kapadım kapıda kim varsa gitmesini bekledim.derken kapı ısrarla çalmaya devam ediyordu.dedimki bizimkilere bir şeyoldu.kim o dedim baldızım sesini duydum.esraya sesiz olmasını söyledim.kapıyı araladım buur baldız dedim.enişte korkuyorum bu gece senin odanda kalayım dedi.olmaz dedim ne alakası var göreen olsa ablan kalksa nederiz dedim sen benim odamda yat ben çıkayım dedim.sen olmadan ben nasıl yatarım dedi.Esra ile ilişki durumunda olduğumdan yerrağım dikti.altıma şortumuçekmiştim.fakat şortumdan kazma sapı gibi belli oluyordu yerrağım.baldızım elini yerrağıma atıp bak seninde rahatlamaya ihtiyacın var geleyim senide rahatlatırım dedi.artık mecbur kalmıştım odaya almaya çünki esranın çamaşırını odada görmüştü.Ablasını uyandıracağını söylüyordu.bende içerde bayan arkadaşım var 5 dakka içinde yollıyım gel dedim odanın kapısını itip içeri geldi.esrada ürkmüştü.esraya durumu anlattım.baldıza 5 dakka balkona çık bayan arkadaşım çıksın içeri gelirsin dedim.oda rahatsız olmayın işinizi bitirin ben siz seyrederim dedi.esraya durumu anlattım oda zevkim yarım kalmasın hesabına gitti ve peki dedi.baldızım koltukta oturmuş bizi seyrederken ben esra ile seksime devam ettim.tekrar boşalma zamanı geldiğinde esrayı domalttım.götüne yerleştirirken taşaklarımda bir el hissettim.baldızım olduğunu biliyodum fakat o anda boşalmak zorunda olduğumdan umursamadım.esra gitmem gerekiyor diyince ısrar edemedim.esrayı yolcu ettim baldızıma otur ben birazdan gelecem duş almam lazım dedim.neyse artık duşa girmiştim sabah neolur ne biter diye hesap yaparken birden banyonun kapısı açıldı.gelen baldızımdı çıplaktı.enişte ne olur benide sik seni hissetmek istiyorum dedi.bende böyle bir şeyin olamayacağını anlatmaya çalışırken ya beraber oluruz yada ablama herşeyi anlatırım dedi.bende bilöf yapıyo anlatamaz diyedüşünürken yerrağımı okşamaya başladı.tabi bende karşılık verdim.Su üzerimizi akarken baldızım hadi içime sok diye yalvarıyordu.patlakmısın diye sordum hayır dedi ama senin patlamanı istiyorum dedi.bende kesinle olmaz dedim rahatlamsı için amının üzerinde sürtündüm amı sulandıkça sulanmış ve suyun altında iyice yumuşamıştı.sürekli kendini ittirip amına sokmamı istiyordukafası girerken kendimi geri çekiyordum.suyu kapattım ve durumu anlattım.olamaz dedim istedi yok dedim.yat ben seni rahatlatayım dedim tay gibi kızdı amı yanıyordu yalamaya başadım yaladıkça saçlarımı yoluyordu domalttım yerrağımı bir yüzük kadar dar götüne yasladım içine sokamıyordum çok dardı.birden aklıma havuzun yanındaki kahvaltı masalarında yağ olduğu geldi az bekle dedim üzerime bir şeyler giyip aşağı indim.yağ kabını alıp odaya geri çıktım.tekrar domaltıp deliğini yağladıktan sonra yerrağımıda yağladım.yüzük gibi daracık götüne taşşaklarımı bile sokuyordum artık o inledikçe ben soktum bende dayanamıyor amına sokmak için sabırsızlanıyordum.boşaldımbiraz öpüp okşadıktan sonra odasına gidip yatmasını söyledim.hayır dedi ben daha rahatlamadım esraya yaptığını banada yapmanı istiyorum dedi.bende olmaz dedim.o zaman deminki gibi kafasını sürttür dedi bende tamam dedim.ben kafasını kanala sokup çıkartırken içine doğru çekmeye başladı olmaması gerekli dedim ve geri çekildi halbuki ben ondan çok istiyordum ama tehlikeli bir kumardı.son kez götten sikeyim git dedim oda tamam dedi domaltıp götüne soktuğum anda ağlamaya başladı ne olduğunu anlamamıştım.meğer yağsız kalmıştı canı acımıştı. dakka sonra zevk almaya başlamıştı.tekrar boşaldım.ağzına verdim o emerken bende kaynayan amcığını yalamaya başladım artık sik beni diye yalvarıyordu.yerrağımı amının yanaklarına getirdim artık sikecektim ben ondan kötü olmuştum.tam yerrağımı amının dudaklarının arasına soktumki içine kökleyeceğim anda telefonum çaldı o beni bırakmıyor ben ise telefona bakmaya çalışıyordum arayan nişanlımdı.açtım bana kardeşini sordu bende sahilde yürüyoruz dedim.sahil otele yaklaşık 800 metre idi.bekliyorum hemen gelin dedi tamam dedim onların odasının 2 kat üstte olması avantajımdı.baldızıma hemen toparlanmasını ablasının çağırdığını söyledimo ise umursuzca beni sik diye yalvarıyordu.tamam son kez duşa girelim götten sikeyim çıkalım dedim.zorda olsa ikna oldu son seferi attıktan sonra giyindik ve odasına bıraktım.Ama aklım halen baldızdaydı.bir sonraki gün esra ile baldızım aynı anda sevişmek istedi.baldızım ablasına esra ile arkadaş olduğunu ve gece onunla oturacaklarını söyledi.bende eczaneden uyku ilacı aldım baldızıma verdim bi şekilde ablana içir sabaha kadar rahat olalım dedim.o gece sabaha kadar 2 tane çıtırla seviştik.baldızımı bozmadım.esra bir sonraki gün otelden ayrıldı.son 3 gece baldızım ablasına ilaç içirip sabaha kadar yanımda kalıyordu.bende onu acele evlen rahat rahat önden yaparız diye kandırıp götten pompalıyodum.2sene önce baldızım evlendi.düğününe gittiğimde istediğin oldu sıra bende dedi en yakın zamanda size gelecem dedi.3 ay sonra eşi ile kavga edip istanbula geldi.ben avrupa yakasında oturuyordum o ise anadolu yakasına gelmişti.beni gelip al dedi gittim aldım havaalanından çıkar çıkmaz yerrağıma yapıştı ve emmeye başladı.kavacık sapağına kadar emdi.bende artık onu sikmek için yanıyordum.kavacığa girip ormanlık alana çektim arabayı bende minübüs vardı arkaya geçtik 2 posta siktim gitmemiz gerekiyor ablan bekliyor dedim.eve geldik 2 gün rahat durdu.o beni ben onu istiyordum.o gündüz dolaşmaya diye evden çıkıyordu bende isten kaytarıp yanına geliyodum arkadaşımın evi vardı tam 10 gün boyunca hergün sikiştik artık amcığına rahatça koyabiliyordum.2 senedir görmedim oda gelmedi bende gitmedim arada sırada cepten görüntülü konuşuyoruz halen taş bebek gibi 2 ay sonra yanına gidecem artık o zaman yapacağımız fantaziyide sizlere yazacağım. SONUÇ İTİBARIYLA SÖYLENEN SÖZLERİN HEPSİ DOĞRU BALDIZ BALDAN TATLIDIR!!!!!(kim ne derse desin bu gerçektir)

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil