4 Haziran 2013 Salı

arkadaşımla sevgilimi siktik

merhabalar benim ismim fatih… anlatacağım olay hem her hatırladığımda beni utandıran hem de azdıran bir yaşanmışlıktır… en baştan anlatıyım, üniversiteyi kazandığımda istanbulda yaşamaya başlamıştım. kısa sürede yaşama alıştım, pek çok kız arkadaşım oldu. gerçek ismini söylemeyeceğim, gizem diyelim aşık olduğum bir kız vardı. o da benim gibi yurtta kalıyordu ve zaten kısa bir süre aynı yerde çalıştığımızda konuşmaya başlamıştık. boyu 1.50 falandı, epey minyondu. saçları çok güzeldi, düzdü, esmerdi. bakanın yüreğine inen yeşil gözleri vardı. gezmeye başladığımızda yaz bitmişti ama o bazen mini etek giyerdi kalın çoraplarla bir kaç ay gezdikten sonra iyice yakınlaşmaya, öpüşmeye birbirimize dokunmaya başladık. ama ne zaman bir an yakalıyıp işi bitirmeye çalışsam ya “günümde değilim” ya da “istemiyorum…” gibisinden bahaneler buluyordu. belli ki bakireydi ve bekaretini saklamak istiyordu. iki haftadır bu bahanelerden sıkılmıştım. o zamanlar serkan diyeceğim zengin bir arkadaşım vardı. yani zengin değildi de, baba parası yiyordu. güzel bir yerde kiralık evi vardı. kızı davet etmek için orayı kullanmak istediğimi söyledim. boş olduğu bir gün varsa(gece hayatı yoğun biriydi orayı kullanabileceğimi sordum. “vay bizim fatihe bak eve kız mı atıcakmış” falan filan derken en sonunda izin aldım. o günlerin civarı bir yakınımın doğumgünüydü ordan hatırlarsam kasımın son haftasıydı. kızı eve getirdim iş çıkışında (akşam 9 gibi. üzerinde çok kalın bir kaban giymişti ama içi herzamanki gibi muhafazakarlıktan uzaktı. memeleri büyüktü zaten, dekolteli askılı bir şeyler giymişti ve sütyen giymemişti. altı da klasik, kumaş mini etek ve kalın kilotlu çorapla kaplıydı. eve gidince biraz konuştuk, yemeğe geçelim deyince “yok sevgilim canım istemiyor, sadece film falan izleyelim…” dedi. pek iştahı yoktu sanırım. hasta olduğundan endişe duydum ama öyle bir hali de yoktu. serkan piçi sağolsun parasını kimseden, özellikle şerefsizlerden saklamazdı. mutfakta vitrinde falan her tarafta pahalı içkiler vardı. yemeğin yanında şarap içerdik demiştim ama şimdi iş aceleye binince bir viski lazım oldu. zaman geçti, gizemle kanepede sarmaş dolaş film izliyor içki içiyorduk. ışıklar açıktı. gizem çok hızlı gidiyordu ama ben anın her saniyesini yaşamak için yavaş içiyordum. kısa sürede sıcak bastı ve iyice birleşmeye başladık. vücudunu kanepeye yatırdım, üstünü çıkardım ve güzel memeleriyle karşılaştım. yavaş yavaş yalıyordum “aah lütfen yapma gıdıklanıyorum…” diye inliyordu gizem ama ben yavaşça hızlanmaya başladım. kısa sürede inlemeleri duyulur oldu ve ben de yavaşça kasıklarına doğru ilerledim. eteği beline doğru ittirdim, külotlu çorabını da dizlerine kadar indirdim çıkartmadan. içine külot giymemişti, ne kadar azdığı sulu amından belli oluyordu. pantolonumu ve donumu indirip kazık gibi yarrağımı ortaya çıkardım. gizem “hayııır…” diye inledi ama farklı bir inlemeydi. kanepe üstünde kendini döndürerek bana kıçını döndü. elleriyle götünün loblarını ayırdı:”senin için içimi temizledim… bakireliğimi alma ama beni arkadan sik, lütfen…” diyordu. anal seksin hep pis ve sağlıksız olduğunu düşünürdüm ama gizem götünün içini iyice temizlemişti(lavmanla. heralde midesi bulanmasın diye de hiç yemek yememişti. ne kurnaz kızdı bu! cebimdeki kondomu boşverdim, hamile kalacak değildi. “sen nasıl istersen, bu gözlerine kim karşı gelebilir ki?” dedim ve yarrağımın ucunu tükürükleyerek götüne dayadım. gizem inledikçe ben de içine girmeye çalışıyordum ama hem canının yandığını hissediyordum hem de sikimin sıkıştığını. derken en olmayacak olay başıma geldi, kapı kilidinin açıldığını duydum. hemen yarrağımı sıkıştırıp pantolonumu belime çıkardım. gizemin kulağına “sen sessizce dur bakıyim” diyip hole geçtim. kimi görsem iyi? serkan piçiyle karşılaştım. “bakalım burda neler dönüyor?” diyip telefonunu açtı. “hmm, kızın götünü inletmişsin ama ben hiç bok kokusu almıyorum. gel bakalım mutfağa” diyip mutfağa gitti. ben de arkasından devam ettim. bana telefonunu gösterince sinirden onu öldürecektim. gizli kamerayla bizim yaptıklarımızı izliyormuş, her şey ortadaydı. yüzlerimiz de görünüyordu. konuşmaya başladı “gizemin ailesi ne kadar katıdır bilmezsin sen… bu videoları görürlerse işin biter.” ellerim titriyordu “Ne istiyon lan söyle” diye bağırdım. “gizemin bakireliğini bana satmanı istiyorum. iyi para karşılığında kızın kanını alır, gerisini sana bırakırım ya da ailesini işin içine katar hayatını mahvederim.” “Siktir lan” diyip yumruğumu salladım ama kafa güzelken hiç bir bok yapamadım. “hadi bakalım, siz işinize devam edin. ben gelirim birazdan.” dedi ve kapıyı kapatarak çıktı. beynimde soru işaretleri gizemin yanına geri döndüm. “şey, evin sahibinin bir tanıdığıymış… senin evde olduğunu anlamadı biz işimize devam edelim” dedim. onun da yüzü hemen gülmeye başladı ve “peki, ama bu sefer sıra bende.” diyip üzerime atladı. ben ayakta kaldım, o da yarrağımı yalamaya başladı. dil darbeleriyle etrafını sarıyordu şimdilik. tecrübesizdi. kafamı yukarıya çevirdim, hemen kameranın önündeydik. düşünmeden elimle kafasını tuttum ve okşayarak “hadi nazlı olma, al ağzına. ben sana daha güzelini yapacağım…” dedim. elimle kafasını ittirmemden rahatsız olacak ki inledi biraz, ama ağzını kullanmaya devam etti. o biraz deneyimsizdi, iyi yalayamıyordu ama ben ağzını çok güzel sikiyordum. yavaş yavaş taşşaklarımdaki his değişti. kafasını çekmesini engellemek için tutup boşalmaya başladım. kızın nefesi kesilecek gibiydi ama hepsini yuttu sonunda, ağzından taşanları da kendisi yaladı. “bak, nasıl da başardın” dedim o da “yaa sus, geberticektin beni… hem tadı da acıymış” dedi sonra kollarımdan tutup arka odaya çekti beni(yatak odasının orda olduğunu düşünmüştü. bulduk odayı, tamamen soyunup yatağa yattı. “şimdi sıra bende, hadi bakalım başlayalım” dedi, sesi çok tatlıydı. ağzıma gelecek tadın kötülüğünden yakınmadan göt deliğinin ucunu yalamaya başladım. tad çekilmez değildi de, koku hiç hoş değildi. göt deliğini yalıyordum, arada da parmaklarımı yavaş yavaş sokuğ çıkarıyordum içinden. en sonunda inlete inlete ortadaki üç parmağımı aynı anda soktum içine yavaşça… “ay çok heyecanlandım… seni istiyorum ellerin soğuk.” diyordu. peki dedim. yarrağımı bir tur daha yalattım götünü parmaklamaya devam ederken. 69 gibi işte. en sonunda yüzüstü yatırıp arkasına geçtim. kara incisini zorlamaya başladım. yırta yırta girmeyi başarmıştım. acı dolu inliyordu ama ne yapalım “arkanı vermek isteyen sendin… acısına katlanıcaksın zevkine de” diyip ileri geri hareket etmeye başladım. götü çok az kanadı ama bundan bir şey olmayacağını biliyordum. zaman geçti biraz, baya baya sikişmeye başlamıştık. o da zevke gelmişti, bağırışından acı değil haz duyuluyordu. derkene odanın kapısı açıldı, serkan çıplak halde geldi. yarrağım hala içindeyken kendini kollarıyla kaldırdı, ben de onu arkadan kavrayıp dik durmasını sağladım. bakire amı olduğu gibi ortaya çıkmıştı. “fatih bu adam kim?” dedi sinirle. “şşşt” dedim kulağına sessizce. serkan konuşmaya başladı: “küçük kız, istenmeyen bazı olaylar oldu ve sonuçta burdayım… merak etme, sana daha fazla zevk vermekten başka bir şey yapmayacağım.” götüne gidip gelmeye devam ederken konuşmaya başladım “bak, bu adamın dediğini yaparsan, hayatında yaşamış olacağın en güzel günü yaşarsın. lütfen bana güven” bu arada onu azdırmak için ellerimle amını ve memelerini övüyordum, kulaklarını dilliyordum. serkan benimki gibi canavar olmasa da 15 cmden uzun yarrağını yatağın üzerine yatıp gizemin diline soktu. ben de pozisyonu kolaylaştırmak için onu domalttım, tam olarak arkasından sikiyordum gizemi, o da serkanın sikini emiyordu. şap şup sesleri birbirine karışmaya başladı. serkan benim gibi sikmiyordu ağzını, gizemi serbest bırakmıştı. o da haz ala ala önündeki siki yalıyordu. ben de bu manzarayı görünce içimde çok pis bir his oluştu, öfkeyle yarrağımı kökledim. “aaaaahhhh” diye bir inleme duyuldu içerde, göt deliğini kökleye kökleye sikerken serkan da durumdan istifade yarrağını gizemin gırtlağına kadar soktu. tabi ben tam olanları göremiyordum ama gizemin zor durumda olduğunu hissedebiliyordum. artık olay iyice tecavüze dönmüştü, gizemin götünden kan boşalıyor gibiydi. gizeme duyduğum aşk bu vasıtayla çöp olmuştu, şimdiki tek isteğim onu hayvanlar gibi sikmekti. “bu kadar yalaşma yeter serkan, şu kızı iyi bir sik.” dedim. gizem bağırmaya başladı “fatih sen ne diyorsun ne oldu sana, izin ver de gideyim bırak beni” diye bağırıyordu ama ben onun kollarını kendime doğru çekmiştim. serkan da gizemin güzel beyaz bacaklarını ayırdı. sikini gizemin içine köklediğini hissettimi aynı anda da bir inleme daha duydum. “artık bekaretine elveda ettin gizemciğim, ne düşünüyorsun?” dedi serkan elindeki bekaret kanını göstererek. “… siz canavarsınız… ah…” diyordu gizem kısık ses ve iniltilerle. bağırmaya çalışıyor gibiydi ama ya ben ağzını arkadan kapatıyordum ya da serkan diliyle ağzının içinde geziniyordu. derken daha güzel hareket etmek için kendimi ileri ittirdim. şimdi serkan yatar haldeydi, gizem aramızda hamburger köftesi olmuştu, ben de onun götünü at sürer gibi sikiyordum. zevkten mi acıdan mı belli değil ciyak ciyak bağırıyordu. zaman geçti, ve artık hiçbirimiz birbirimizi kontrol edemez olmuştuk. ben gizemin götünü, serken gizemin amını tüm gücümüzle sikiyorduk birlikte. onun da her tarafı kıpkırmızı olmuş, bağırmaya devam ediyordu. ama artık zevkten bağırdığı belliydi. “amımı sikin”,”götümü sikin”,”ahhh kocalarım benim…”,”…yarrağınıza kurban olayım…” gibi laflar söylüyordu. ahhlamalar dakikalarca devam etti. ben içkiden, serkan da büyük ihtimalle geciktirici filan kullandığından erken boşalmıyorduk. serkan bağırdı “şişt piç hızlan da bu orospuya acı nedir aynı anda tattıralım” diye bağırdı. gizem “ben sizin orospunuzum” ve “sizin verdiğiniz acının kölesiyim” gibi garip sesler çıkardı. kalçamı iyice hızlandırdım, yarrağımda garip hisler uyanıyordu. vücudum onu siktikçe zevk aldığını görüyor ven acı çekmesi için daha hızlı hareket ediyordu, kendimi kontrol edemiyordum. yine böyle hızlanmaya devam ettim ve en sonunda bağırarak içine boşalmaya başladım. o anda kendimden geçmiştim, serkan benden saniyeler önce boşalmış, gizem tekrar bağırmış ve ben de o bağrışla iyice uçmuştum. içine bütün dölümü pompalamaya başladım. götünden kan ve döl kaplı yarrağımı çıkartıp ağzının önüne getirdim, serkan da beni takip etti. gizem bir kaç kere üstüste zevk olmanın sarhoşluğuyla ikimizin de yarrağını tertemiz etti ve tekrar içine boşalmamız için arka tamponunu bize sundu. bu sefer ben amına girdim, serkan da götten iğrendiği ve fetişist olduğu için gizemin ayaklarını yalamaya başladı. sonuç olarak o gece defalarca boşaldık, sikişmeye devam ettik. o videoları sildirene kadar(ki umarım bir yere yüklü değildir gizemi defalarca siktim, siktirdim. ben ona artık aşık değildim ama o benim kölem olmuş gibi bir şeydi. ben de bundan istifade, o diğerlerinin altında zevk alırken ona acı veriyordum. zaman geçti ve gizem seks bağımlısı olarak yaşamaya devam etti… ben ise ondan ayrıldım. en sonunda sayesinde elime milyarlar geçmişti. üçlü seks hakkında konuşmak gerekirse göründüğü kadar güzel bir şey değil. sikiştiğiniz insanlara karşı görüşünüz değişiyor ve bu sizi ruhsal olarak etkiliyor. kimseye önermem, üstelik gizem bizden şikayetçi olsaydı şuan hapiste olurduk

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil