21 Haziran 2013 Cuma

annemin kocası

Ben antalyadan buse 19 yasinda esmer sari sacli bir kizim anlatacagim olay bu yaz tatilinde geciyor. Annem gecen sene kendinden 4 yas buyuk bir adamla emre abiyle (37) evlendi ben keyfine duskun seks sever bir kizim. Birgun teyzem hastalandigi icin annem teyzemlere gitti. Bende o gun arkadasimda kalacagimi emre abiye soyledim emre abide yasina ragmen cok yakisikli adonisleri kaslari falan olan karizmatik bir erkek gitmeme izin verdi ben gittim arkadasimin abisi kaza gecirdigi icin ben evimize geri dondum. Saat cok gec oldugu icin uyandirmamak icin emre abiyi eve anahtarimla girdim sessizce yukari odama cikarken annemlerin odasindan ahh ohhh diye sesler geliyordu kapisida yarim sekilde acikti kapinin araligindan baktim emre abi annemle sikisirken kameraya cektikleri videoyu plazma tvde izleyip 31 cekerken gordum ilk bastada soyledigim gibi seks sever bir kizimdir. Bende dayanamayip elimi sudan vicik vicik olmus amima attim amimi sanki yirtacakmis gibi mincikliyordum. Bu arada cikardigim seslerden emre abi benim onu izledigimi gordu ve benim yanima geldi cirilciplakti onun yaklasik 18 cm sikini gorunce heyecanlandim ve daha cok azdim o bana ilk once sarildi sonra gotumu mincikladi ben ilk basta ona yapma dedim ama yapmasini cok istiyordum o bana sakin ol kendini babanin kollarina birak dedi sesimi cikarmadim beni kucakladi odalarina goturdu hava cok sicak oldugu icin icime kulot giymemistim sadece mni bir sort ve askili body vardi sudyen giymemistim hemen sortumu cikardivay vay vay kizima bak sen ne kadarda taze guzel bir ami varmis dedi guldum yavas yavas amimi yalamaya basladi bodymi cikardi dipdiri memelerimin sertlesen uclarini yalamaya basladi bana patlakmisin diye sordu evet dedim guldu ve isine devam etti yarragi cok guzel duruyordu onu yalamak icin can atiyordum gozlerimi ona diktigimi gorunce hadi yala benim kucuk fahisem dedi isirip koparircasina yaladim bu sirada onun elleride amimi parcalarcasina oksuyordu yarragini agzimdan cekti ve beni yataga yatirdi. Ayaklarimi omzuna alip amimin dilini yalamaya basladi erkegiiiim ahh hadii amimi parcala dagit kocacim diye inliyordum. Tamam karicim dedi ve 18 cmi yavas yavas icime soktu daha once cok yarrak aldigim icin icime cok acimadi ama yinede biraz acidi bir yandanda memelerimi yalarken duydugum zevki size anlatamam hizla gidip gelmeye basladi sonra icimden cikti ve hadi kucuk fahisem domal bakalim kocana dedi gulumseyip hemen onun domaldim yarraginin kafasina ve deligime annemin kremini surdu bi anda gir kocacim dedimtamam karicim dedi ve bir anda girdi bi an icin cok acidi ama hizlaninca aci yerini zevke birakti tasaklari gotume carpiyordu sap sup diye sesler cikiyordu icimden cikti ve ben saksoya devam ettim o siki agzimdan cikarmak istemiyordum sonra tasaklarini aldim agzima oyle istahla yaliyordum ki yiyesim geldi tasaklarini hafif hafif isirdim daha sonra ben bosaldim ama o daha bosalamamisti biraz daha gotten siktikten sonra o da bosaldi butun spermlerini israf etmeden yaladim yuttum bir sure icime girip yatakta annemle emre abiyi izledik o da annenden daha guzel sikisiyorssn dedi dinlendikten sonra birlikte dus aldik ordada onden girdi ve birlikte yatip uyuduk annem oglen 12 gibi geldi eve. Emre abi annemden 3 saat once geldigi icin isten artik her gun sevisiyoruz onunla. Yakinda diger maceralarimida yazacagim.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil