4 Haziran 2013 Salı

ablamla beni bagırtarak siktiler

Kocamdan kaynaklanan sorundan dolayı çocuğumuz olmuyor. doktorlara gittik geldik ama fayda vermedi. kocam bu duruma çok üzülüyor. çünkü ailesinden de baskı var ve ne ailesine ne de çevresine biz bu konuyu duyurmadık..geçen gece yine eve geldiğinde morali bozuktu.. Ben iki gün sonra eniştem yurt dışına gideceği için bir haftalığına ablama arkadaş olmak için ablamlara gidecektim. bana bir söz arasında ablanlara gittiğinde bir şekilde hamile kal gel olmaz mı dedi..ilk önce çok şaşırdım. nasıl yani dedim..bana, nasılsa benim çocuğum olmuyor.hiç değilse senin kanından olacak bir çocuğumuz olsa fena mı olur dedi.. Düşündüm de aslında haklıydı. ama bana kocamın dışında erkek eli değmemişti, kocamın dışında hiç kimse ile birlikte olmamıştım..bu nasıl olacaktı..iki gün sonra ablamlara gittim.. akşam onlarda kaldım ve sabahında eniştem erkenden almanya’ya gitti. bir hafta gelmeyecekti. o günün öğlen saatleri gibiydi. ablam birisiyle konuşuyordu. Eniştem mi diye merak ettim, çünkü ablam canım aşkım gibi kelimeler kullanıyordu. ama eniştem olmadığını anladım. ablama onun kim olduğunu sorduğumda bana.mehmet dedi. onunla 3 ay önce tanıştığını yatakta aygır gibi olduğunu ve eniştemin ona tattıramadığı cinselliği kadınlığı doya doya yaşattığından bahsetti.. şaşırmıştım açıkçası.benden akşam mehmet’in gelmesi için izin vermemi istedi. hatta kemal diye çok sevdiği ve güvendiği bir arkadaşı varmış istersem ve beğenirsem benim için o da gelebilirmiş. bir anda hamile kalma durumum aklıma geldi ve nasıl olacak dediğim şey bir anda ayağıma gelmişti. hem kaçırmak istemedim hem de bilmem ki ben şimdiye kadar hiç böyle bir şey yapmadım..ama yine de bir görmem beğenmem lazım dedim..msn de resimlerini gösterdiler..yakışıklı kalıplı biriydi..tamam dedim.. sonrasında ablamla birlikte hazırlandık. akşam olunca kapı çalındı. heyecandan titriyordum. çünkü hiç yapmadığım bir şeyi yapacaktım. ilk defa kocamın dışında bir erkek tarafından sikilecektim.. neyse geldiler.yanlarında içki de getirmişlerdi..bir yandan muhabbet ediyor bir yandan da yemek yiyor ve içiyorduk..ablamla mehmet çok rahatlardı..mehmet arada bir ablamı öpüyor, orasını burasını elliyordu..içkinin tesiriyle ben de biraz sarhoş olmuştum ve ateş gibi yanıyordum.. bir süre sonra mehmet ablamın kolundan tutarak yatak odasına götürdü.. biz de kemalle baş başa kalmıştık..kemal çok efendi biriydi..beni hazırlamaya çalışıyordu..ben tuvalete gitmek için odadan çıktım..ablamların oda kapısı açıktı..her ikisi de çırılçıplak soyunmuşlar, ablama mehmetin önünde eğilmiş ve mehmetin koca sikini iki eliyle kavramış ve ağzına almış yalıyor emiyordu..açıkçası mehmet’in siki çok büyüktü.. tuvalet dönüşünde yine baktığımda mehmet ablamı domalmtış ve arkadan da amına girmiş, yavaş yavaş gidip geliyor ablamdan da inleme sesleri geliyordu..bu arada farkında olmadan kemal gelmiş arkamdan kulağıma sen de böyle ister misin dedi..olur anlamında kafamı salladım ve benim yatak odama geçtik.. mehmet beni kendisine çekti ve dudaklarıma yapışarak beni öpmeye ve elleriyle de tüm vücudumu okşamaya başladı. artık ok yaydan çıkmıştı ben de karşılık vermeye başladım..bir taraftan sevişirken bir taraftan da soyunuyorduk ve kısa bir süre içinde ikimiz de çırılçıplak kalmıştık..kemalinkini gördüğümde küçük dilimi yutacaktım.. kemalinki de en az mehmetinki kadar büyük ve kalındı..bir o kadar da dimdik kazık gibiydi..yaşadığım heyecandan dolayı amım sırılsıklam olmuştu..ablam gibi önünde eğildim ve kemal’in koca sikini iki elimle kavrayarak ağzıma alıp yalamaya hafif hafif emmeye başladım..o kadar büyüktü ki ağzıma bile sığmıyordu..bir süre yaladıktan emdikten sonra kemal beni ablam gibi yatağın üzerinde domalttı ve koca sikini amıma dayadı..kalbim duracak gibiydi kocamın dışında ilk defa yabancı bir erkek tarafından sikilecektim ve o erkek skoca sikini amıma dayamıştı.. benim küçük amım o kaca siki alabilecek miydi diye düşünürken kemal kalçalarımdan tutarak kendisine doğru çekmeye ve zorlamaya başladı..amım vıcık vıcık olmasına rağmen almakta zorlanıyordum derken kemal hızlı bir hareketle koca sikini amıma kökledi..aaaaahhhhhh diye elimde olmadan bir çığlık atmıştım..kemalin siki sanırım yarıya kadar amıma girmişti..biraz bekledi hareketsiz kaldı sonra yavaş yavaş milim milim koca sikini amımın içine kaydırmaya başladı..biraz sonra tamamı içimdeydi..kemal harikasın harika amın var ben bu amı sabaha kadar sikeceğim deyip içimde hızlı bir şekilde gidip gelmeye başladı..inanılmaz zevk alıyordum ve kendimden geçerek arka arkaya boşalıyordum..hızlanınca kemalin taşakları kıçıma vuruyor ve şak şak sesleri arasında kemal beni çok güzel beceriyordu.. sanırım onun da dayanacak hali kalmamıştı, kulağıma eğildi içine boşalabilir miyim dedi..evet lütfen içime boşal diye inledim..istediğim şeydi çünkü o benim..kemal ardından sarsıla sarsıla içinde ne varsa amımın içine boşalttı..bir süre öyle kaldıktan sonra sikini içimden çıkardı..yorulmuştuk..yatağa uzandık ve biraz dinlendik.. biraz dinlendikten sonra kemal tekrar ağzıma verdi..yeniden kazık gibi olmuştu..kendisi alta yattı ve beni üzerine çıkardı..sikinin başını amıma dayadım ve hafif hafif üzerine oturmaya başladım..koca sik yavaş yavaş kaybolarak amımın içine girdi..sanki kocaman bir kazığın üstüne oturmuş gibiydim..eliyle ellerime destek oldu ve ben de üzerinde aşağı yukarı gidip gelmeye başladım..koca sik amıma bir giriyor bir çıkıyordu..sanki koca bir piston gibiydi.. başının altına yastıklarla destek koyarak kendini yukarı doğru kaldırdı. bu şekilde göğüslerimi de emebiliyordu..bir taraftan göğüslerimi emiyor bir taraftan da beni sikiyordu.. inanılmaz harika sikiyordu ve ben de inanılmaz büyük zevk alıyordum..gözlerimi kapayıp kafamı zevkten sağa sola sallamaktan saçım başım da dağılmıştı..uzun süre bu şekilde siktikten sonra içimden çıktı ve beni altına aldı.bacaklarımı omzuna aldı..amım kabak gibi önündeydi ve koca sikini amıma dayayıp yine amıma kökledi..bu pozisyonda köküne kadar amıma sokuyordu..arada bir yine eğilip göğüslerimi emiyordu..inanılmaz sikişiyorduk ve kemal yine içimi dölleriyle doldurdu.. biraz dinlendikten sonra salona geçtik.ablamlar da salona gelmişlerdi..ablam nasıldı diye sorunca ben biraz utanarak güzeldi dedim..yine biraz içmeye başladık..hepimiz çakırkeyfi olmuştuk.. mehmet kemal’e belgin’i domaltarak siktin mi diye sordu..kemal de evet tabii ki diye cevap verdi..mehmet görmeden inanmam burada sik de görelim dedi..kemal de elbette dedi ve gel canım benim diyerek beni ayağa kaldırdı ve ağzıma verdi.. sarhoşluğun etkisiyle utanma falan da kalmamıştı, biraz yaladıktan sonra kemal beni domalttı geceliğimi çıkardı. altımda kilot yoktu zaten koca sikini amıma dayadı ve yavaş yavaş amıma girdi..ablamların önünde kemal beni domaltmış arkadan geçiriyordu..hızlı hızlı gidip gelmeye başladı..bu arada mehmet de dimdik olmuş siki ile bize doğru geldi. ben pek göremiyordum ama kemal içimden çıkar gibi oldu derken mehmetin sikini dayayıp amıma soktuğunu hissettim.. şimdi de ablamı siken aygır mehmet beni de sikiyordu..mehmet beni sikerken ablam da kemalin sikini yalamaya başladı ve ardından kemal de ablamı domaltarak sikmeye başladı..ben domalmış durumda arkamdan mehmet beni sikerken kemelin de ablamı siktiğini sikinin ablamın amına girişini çıkışını görebiliyordum.. bir süre bu şekilde bizi siktikten sonra ikimizin içine de fışkırttılar..sabaha kadar değişmeli olarak bizi siktiler..biz de siktirdik..harika bir geceydi.. sanırım tüm ömrüm boyunca yediğim siki bir gecede yedim..

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil